10 July 2011

Hello. Hello.

Selepas 4 bulan menyepi, kini blog aktif kembali. :) Saya rindu nak taip-taip luahan hati. Asyik taip coding aje lately ni hehe Cuba yang terbaik untuk blogging semula. Rindu jugak kadang-kala.

Oh ya, sepi kerana rajuk dihati. Tapi sekarang dah tak merajuk lagi hahaha Apa benda lah aku ni. :P Secara ringkas, saya sakit dari bulan March sampai April duduk hospital. Nurse doctor jadi BFF terkini hahaha

Jadi, tak payah lah saya merepek panjang lagi, nanti saya taip lagi banyak entry. Dah macam bunyi pantun pulak hahaha

Okay, tu je. Sehingga berjumpa lagi.


:P